måndag 27 januari 2014

Kort till Jonnys bror.

Jonnys Lillebror fyllde 28 i år i helgen.
Det ger varandra inte presenter men kort ville jag allt göra.
 
Jag valde att göra ett annorlunda men enkelt kort till honom
 
Mallen har jag har hittat någonstans på internet återkommer med länk.
 
 
 
Framsidan blev platt men jag gillar det.
En pappa med ett barn stämpel gick agera motiv.
Målad med Promaker.
Kanterna är färgade med Distressink.
I färgerna faded Jeans och Chipped sapphire.
En Gratulerar stämpel i passande till fick också vara med
Lite pärlor i hörnen förhöjde stämningen i kortet.
 
 
Insidan.
Infärgade med samma distress ink som ovan.
och lite vatten volia så har du ett nytt mönster som min kära vän Jenny visade mig.
I lådan ska det sedan ligga ett Cigarett paket. Någpn paket måste man ju få när man fyller vad det än är och vare så man vill eller inte.
Dock så såg jag inte det färdiga resultatet med ciggpaketet.
 

 
Ha det gott.
Kram.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar