fredag 2 maj 2014

Pysselrum.

På allmän begäran så är här mitt pysselrum.
Mitt pysselrum är inte det största direkt.
Faktum är det är ganska litet.
Då vi bor en trea och dessutom så ska pysselrummet och delas med datorn, kattens klätterställning och Sambons Garderob. men sakta men säkert så tar jag för mig allt mer av detta lilla rum.
Nästa mål är en hylla alt tar över städ skrubben ;)
 
 
Jag gjorde om i går och det är inte riktigt färdigt ännu.
I denna trådback från ikea förvara jag sprillbitar. stämplar och i översta så har jag backar med stämplar de jag använder mest, en låda med metalplock, såsom brads, charms mm. snörena är det färgglada som syns längst bak på bilden, lite klister märken och dekoration med klister (pärlor med mera) ryms i en back.

Min cuttlebug ryms i skåpet på mitt skrivbord samt mina elverktyg, så det är en kontakt precis under, smidigt och bra.


 
     Så här ser min ''arbetsplats ut''. Distressdynor och andra stämpeldynor och pennor , samt mina dies ryms i hyllan.
 
under har jag skräplåda och i ica kassen ryms för tillfället saker som ska altras.
 
Det var allt för idag.
Kram på er.
 
 
 

 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar