tisdag 24 mars 2015

Ett anorlunda dopkort.

I helgen döptes det senaste tillskottet i släkten.
Världens gulligaste lilla Alwa.
Ett kort till presenterna var tvunget , men jag vill inte göra klassiskt dop kort, utan körde på ett sådant här.
Tycker dessa magnolia barn är så söta, jag har både pojken och flickan användbara både till dop och kalas.
 
Gick loss på  mina embossings pulver, Så himla roligt att leka sig fram med dem och ser hur de smälter ihop.
 Glitter rosa , gula som är ganska matt, gröna som är ganska så skrikig i sin färg och sist men inte minst ett lager med silver Pearl för lite glans. 
Snygg och bra combo helt enkelt på fjärilarna. 
 
 
 
Insåg även när jag skapade detta kort hur mycket jag älskar jag min cuttlebug och mina dies.
Man kan verkligen göra så snygga kort med dem.
bara i detta kort har jag använt fyra olika dies. Det blir helt enkelt snyggt och effekt fullt.
 
 
Jo jag blev nöjd.
 
Kram på er där ute i internet världen.

1 kommentar:

  1. Åh, vilket fint och annorlunda kort, jag gillar verkligen att det inte är fyrkantigt som de flesta kort! Kan tänka mig att dopbarnet (och hennes föräldrar) blev nöjda! :) Är fjärilarna också en die eller har du köpt dem färdiga? Jag älskar också att scrappa och har precis startat en ny scrapbookingbutik på nätet - honeybunny.se. Jag skulle behöva lite expertråd från någon som dig, särskilt eftersom du verkar gilla Magnolia :) Om du har tid och lust så får du mer än gärna kika in på vår sida och ge lite feedback om vad du tycker om våra produkter, om du saknar något eller om du vet några produkter/märken som du skulle vilja se i vårt sortiment. Som tack för hjälpen så skulle jag vilja ge dig 20 % rabatt på ditt första köp. Maila mig dina tankar på så skickar jag dig din rabattkod :)
    // Frida

    SvaraRadera