torsdag 7 maj 2015

Trelleborgs träffen.

Om ni följer mig på instagram eller är vän med mig på facebook. så vet ni nog att jag var på scrapbooking träff i förra helgen. Eller som jag kallar det pysselträff.
Som gummiapan hade anordnat så himla bra. Jag har verkligen inget att klaga på. Underbara Workshops där materialet ingick och även så goodiebag båda dagarna ja till och med maten ingick för endast 450 kr.
TACK Jenny och Jenny för en underbart rolig helg med många skratt och vin drickande.
Det var värt de dryga 35 milen ner till Trelleborg, och som kaninhoppare så tycker att 35 mil inte är så farligt.
 
Jag lovade Sara att uppdatera vad jag gjorde i helgen varsågoda och håll tillgodo mina vänner.
Jag låter bilderna tala för sig själva idag.
 


 
Det var allt för denna gång.
Tack Älskling för att du passade mina älskade kaniner i helgen.
 
Kram på er.
Jo jag blev nöjd.
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Himlar vad duktig du var där nere!!!
    Fina grejer du pysslat fram��

    SvaraRadera