tisdag 14 juli 2015

Bebis Kort

En underbar vän till mig har precis blivit mamma och jag var pysselsugen och ville göra ett kort till familjen.
Sagt och gjort det fick bli ett kort.
Jag har kommit in en period då jag älskar att sitta och färglägga.
Denna gång så fick det bli en vit embossad ''ram'' istället för vanlig svart stämpel färg. Rolig metod och ger extra blick fång.
 
Så här blev kortet.
Jag har rivit kanterna med flit för att ändra i strukturen lite.
 Kortet öppnat.
Har skrivit med vit penna mycket snyggt tycker jag för då fortsätter temat.

Jag har blivit förälskad i denna luftballong, Rolig att göra.
Tänkte blogga om det i veckan, hur man gör.

Närmare bild på Magnolia Flickan.
Tyckte att ögonen blev lite otäcka med vita pupiller så ritade dit två svarta i sista sekund innan jag postade i väg det.

 
 
Jo jag blev nöjd även denna gång.
Kram på er.


1 kommentar:

  1. Vad läckert att embossa med vita konturer!
    Du gjorde rätt i att sätta dit pupiller hon såg lite spoooky ut innan.

    Väntar spänt på luftballongsbeskrivningen!

    SvaraRadera