fredag 18 juli 2014

GRATTIS JONAS

 
Jonnys bror fyllde 25 år och det var dags att göra ett kort.
Hade ganska många ider i huvet, Ja nästan för många.
Så jag packade ner några papper, limpennan och lite pynt och så givetvis cuttlebugen och satte mig ute och pysslade för att på så vis begränsa mig lite, och det var effektivt ,ett kort som vanligtvis brukar 2-2,5 timme tog på detta vis endast en timme och så kunde jag sola på köpet, underbart.
 
Såhär blev det_
Nu syns det dåligt på bilden men i det blåa bakgrunspappret så är det blå små prickar som höjer upp stämmingen i koret. ett enkelt snöre och så lite text, tycker personligen att det är ganska snyggt att  blanda stilarna i texten. och jag måste säga att jag älskar mitt alfabeten från you do, det funkar till allt.
 
 
 
Insidan är sparsamt dekorerad, ja här måste jag öva mer. och men ett smart sätt att sätta fast presentkortet på,
 
Ha det så himla gott.
Jo jag blev nöjd.
Less is more.
Ha det gott.
 
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar