fredag 27 december 2013

MORMOR JULKLAPP.

Vad ska vi ge mormor i julklapp?
Ja vad ger man en som har allt?
En present korg är alltid uppskattat tänkte vi. Men jag ville inte ge en vanlig tråkig, Utan ville sätta min egen prägel på den, jag hade sett på en anorlunda korg i facebook grupp, (Kommer inte ihåg vilken. Åter kommer med länk.)
 
 
Sagt och gjort såhär blev den.
 
Ganska enkel.
Stämpel från bildmålarna.
Ett glitter band för att liva upp det matta.
Så Lite vadd fick agera snö täcke lit här och var.

Inte nog med detta, jag ville altra ett ljus också. Känner att jag börjar få fart på tekniken. tur att IKEA har billiga ljus som man kan öva på :)
Lite band i olika textur ger en fin form.
 
 
Mormor är gillar nötter så jag piffade även till en cellofan påse.
Stämplar från Bildmålarna.
Infärgade med ProMaker.

 
 
Kram på er.
 


1 kommentar:

  1. Oj, vad du gjort mycket sedan sista jag var här!
    Ljuset var ju så läckert, hur har du gjort med motivet?

    SvaraRadera