torsdag 26 december 2013

Recept pärm

                                    Min syster är tokig i allt som har med baka att göra.
                         Men hon är duktig så himla duktig. kikar gärna in på hennes blogg vet ja.           www.carolinebakar.blogspot.se 

                                     Hon bad mig göra om hennes pärm där hon samlar recept.
                                                               Jag fick fria händer.
                                                             Så här blev resultatet:
                                                                    
                                                                 Hela pärmen.
                                         Genomskinligt tunt mönster papper fick agera bas och grund.
                                         (Kom med i en fyndlåda från Panduro)
                                          Spets fick agera som en fin ram.
                                         En fin bild utklippt från ett klipp ark (köpt på simsalabim i Karlskrona.)
                                         Texten är utstansad med min kära väns Cuttlebag.                                
                                         Lite blommor och pärlor hörnen som blickfång och ett fint avslut.
                                        
                                         Blommorna är in färgade med lite stämpelfärg och vitt
                                         Embossing för att få lite gammal känsla.
                                       
                                        Lite 3:D lack över motivets blommor och Frimärket
                                        tycker jag ger en fin effekt.
                                                När bild på blommorna.


Jo jag känner mig fakiskt nöjd över denna. Kanske ska överaska henne med en till?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar