söndag 2 februari 2014

Klassisk inflyttningspresent.

Ett par vänner till oss har precis blivit sambos.
Jag ville ge bort en personlig inflyttningspresent.
Har insett att jag tycker det är jätteroligt att dekorera på ljus så nu passade jag på.
 
Här länken på hur du kan ska göra, om du också blir sugen.
 
En liten tändsticksask men en fin text fick också vara.
 
 

Hittade även en gullig choklad ask jag ville få med i paketet och ge bort.
enkelt dekorerad.
 

 
Lite sellofan piffar alltid till det.
 
Ha det gott
Kram på er.
 


1 kommentar:

  1. Gud vad du har utvecklats i ditt scrappande, du är ju hur duktig som helst!
    Tack för länken till att dekorera ljus. Jag har testat det innan, men inte med att färglägga motiven.

    Jag märker nog aldrig hur en blogg ser ut, jag kollar bara på korten osv, så hade du inte skrivit att den var omgjord hade jag inte märkt det...
    Jag var in på Jennys blogg och vilka fina tavlor hon gjort!

    Jag skulle så vilja ha ngn nära mig som jag kunde scrappa med lite oftare. Jag har två arbetskamrater som scrappar, men det är minimalt från deras sida. Men den 15 mars så är vi 5-6 st som ska träffas och scrappa hela dagen, det blir skoj! Och vet du vad mer som ska bli skoj? Att tävla kaninerna igen! Eller kanske mest att vara på en tävling, vi ses den 23:dje! Har PM:at dig på fb.
    Ha det gott!

    SvaraRadera