söndag 16 februari 2014

Namnskylt.

Tyckte att mitt skåp på jobbet var lite väl tråkigt.
Så jag tänkte varför inte göra en fin namnskylt som hänger där så fint på mitt skåp när jag kommer till jobbet.
Så här blev den.
 
Jag budade hem denna underbara kanin dies från tradera och känner att denna är verkligen så mycket mig,( denna dies kommer att åter komma mycket i kommande inlägg här på bloggen)  lika så färgerna, så lite blommor i samma nyanser som kaninen och en liten kanin brads sedan var den klar.
Jo jag blev nöjd.
 
Min jobbar kompis som har skåpet bredvid mig tyckte min namn skylt var så fin, så jag erbjuder mig att göra en till henne också.
Eftersom att hon är från Finland så ville hon att kaninen skulle vara vit och bakgrunden blå.
Så här blev den:
 
Pappret är infärgat med mina nyfunna vänner DistressInk denna gång i färgen chipped sapphire.
rosorna likaså då jag inte hade några blommor som passade så fick jag färga in rosa rosor som är embossade med lite silver Pearl för effekt och för att få in lite vitt igen.
Namnet är utstansat med mitt nya alfabet harvest.
 
Så nu har jag och Birgitta de snyggaste namn skyltarna på hela länssjukhuset i Kalmar. Hehe.
 
Jo jag blev nöjd även denna gång.
Kram på er.
 
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar