lördag 1 februari 2014

Tavla

Alla har vi en förebild inom inom vår hobby eller ja någonting annat här i livet.
Inom Kaninhoppningen så har jag 3-4 stycken som man verkligen ser upp till, Just nu är det bara en av dom håller på, och ja Sara det är du.
 
I pysselvärden så är det faktiskt du Jenny.
som jag har utvecklas bara på ett halv år tack vare dig.
 
Denna tavla som jag har gjort idag har hämtat inspiration av just Jenny
 
Dessa tavlor är ju helt underbara.
 
Så nu ville jag också leka loss lite tog vad jag hittade och limmande på med limpistolen. i botten är det en gamal ful canvas tavla som jag hittade på vinden. Klädde med träfanel i botten för textur.
Målade över med vitfärg och hudfärg för att få olika nyanser av vitt
Sist så lade jag färgade jag in med svart färg.
och en bild på mannen i mitt liv och jag själv.
Lite brads i 2 hörn som jag målade in och lade på 3D lack.
 
Jo jag är nöjd. Här kunde det knappas gå fel.
Detta ska göras igen.
 
Här är resultatet.
 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar